TERENGGANU 1 DESTINASI DI HATI

TERENGGANU 1 DESTINASI DI HATI

AKTIVITI, PROGRAM&ACARA SEMASA @ AKAN DATANG

AKTIVITI, PROGRAM&ACARA SEMASA @ AKAN DATANG

AKTIVITI

AKTIVITI

ENDURANCE CHALLENGE

ENDURANCE CHALLENGE

MONSOON CUP 2010

MONSOON CUP 2010

MERAKYATKAN PENTADBIRAN & PEMBANGUNAN

MERAKYATKAN PENTADBIRAN & PEMBANGUNAN

RUANGAN UNTUK IKLAN

RUANGAN UNTUK IKLAN

UNTUK TEMPAHAN/MAKLUMAT LANJUT

Sila EMEL kepada kami
Gambar & Dokumen yang berkaitan
ustmfy@yahoo.com

ALBUM TERENGGANU 1 DESTINASI DI HATI

KEMUNCAK

KEMUNCAK

Tuesday, June 29, 2010

PULAU REDANG, SETIU, TERENGGANU






Kenangan di Pulau Redang
En. Khaidir Bin Othman & Keluarga
(Singapura)

1 comment:

  1. ...Pada tahun 2008..staff2 dengan keluarga masing2 dari Msj Annur di Woodlands Singapura telah membuat satu lawatan ke Trengganu.Sya sekluarga adalah diantara peserta2.Kami hanya ke Pantai Batu Burok dan disana telah mengadakan berbagai kegiatan khususnya untuk mengiratkan silaturrahim di hotel BB Beach Resort.
    ..Tetapi saya sekelurga telah panjangkan percutian kami ke Redang setelah rombongan yang lain pulang ke Singapura..
    ..tetapi sebelum ini pada tahun2 sebelum nya..saya sekluarga telah bercuti diTrengganu dan telah menziarahi tempat2 lain seperti tasik kenyir..dan lata tembaka.....dll..pada 4 tahun berturut2 dari 2005 sampai 2008..
    ...insyAllah saya akan datang lagi kerana banyak tempat yang saya belum ziarah..
    ..semestinya..Trengganu adalah *1 tempat percutian bagi saya..diantara semua tempat2 disemenanjung,,
    .wasallam.

    ReplyDelete